Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект
|
|
Creator |
Ткаченко, Світлана Олександрівна
Ткаченко, Светлана Александровна Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna |
|
Subject |
рекламний дискурс
експліцитний імпліцитний рекламный дискурс эксплицитный имплицитный advertising discourse explicit implicit |
|
Description |
У статті розглянуто репрезентацію категорії оцінки в рекламному дискурсі на матеріалі англійської та української мов. Проаналізовано експліцитні та імпліцитні засоби позначення позитивності об`єкта. Описано деякі способи перекладу рекламних текстів з оціночними компонентами.
Evaluation of the advertising items are being investigated in this paper. Explicit and implicit means of positiveness are being analyzed. Translation mechanisms as a secondary creation are being involved. |
|
Publisher |
Видавництво Кіровоградського державного університету ім.В.Винниченка
|
|
Date |
2011-02-16T11:17:57Z
2011-02-16T11:17:57Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ткаченко, С.О. Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект [Текст] / С.О. Ткаченко // Наукові записки. – Випуск 81(4). – Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 4 ч. – Кіровоград: РВВ КДУ ім. В.Винниченка, 2009. – 430 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2979 |
|
Language |
uk
|
|