Запис Детальніше

Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект
 
Creator Ткаченко, Світлана Олександрівна
Ткаченко, Светлана Александровна
Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna
 
Subject рекламний дискурс
експліцитний
імпліцитний
рекламный дискурс
эксплицитный
имплицитный
advertising discourse
explicit
implicit
 
Description У статті розглянуто репрезентацію категорії оцінки в рекламному дискурсі на матеріалі англійської та української мов. Проаналізовано експліцитні та імпліцитні засоби позначення позитивності об`єкта. Описано деякі способи перекладу рекламних текстів з оціночними компонентами.
Evaluation of the advertising items are being investigated in this paper. Explicit and implicit means of positiveness are being analyzed. Translation mechanisms as a secondary creation are being involved.
 
Publisher Видавництво Кіровоградського державного університету ім.В.Винниченка
 
Date 2011-02-16T11:17:57Z
2011-02-16T11:17:57Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ткаченко, С.О. Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект [Текст] / С.О. Ткаченко // Наукові записки. – Випуск 81(4). – Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 4 ч. – Кіровоград: РВВ КДУ ім. В.Винниченка, 2009. – 430 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2979
 
Language uk