Запис Детальніше

Екоатрибутивне споживання: типи за мотивацією, психологічні методи стимулювання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екоатрибутивне споживання: типи за мотивацією, психологічні методи стимулювання
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
 
Subject типи споживання за екоатрибутивністю
типы потребления за екоатрибутивнистю
types of consumption ekoatrybutyvnistyu
типи споживчого вибору за мотиваційним спрямуванням
типы потребительского выбора с мотивационным направлениям
types of consumer choice for motivational orientation
екоатрибути товарів
екоатрибуты товаров
ekoatrybuty goods
маніпулювання
манипулирование
manipulation
мотиваційне опосередковування
мотивационное опосредование
переконання
убеждение
conviction
 
Description У роботі виділено типи споживання за екоатрибутивністю, типи традиційного та екоатрибутивного споживчого вибору за мотивацією, удосконалено методичні підходи щодо визначення кращих товарів при раціональному та афективному споживчих виборах, розглянуто сутність психологічних методів стимулювання екоатрибутивного споживання, запропоновано класифікацію типів споживчого вибору за мотиваційним спрямуванням. // Русск. версия: В работе выделены типы потребления в зависимости от экоатрибутивности, типы традиционного и экоатрибутивного потребительского выбора в зависимости от мотивации, усовершенствованы методические подходы к определению лучших товаров при рациональном и аффективном потребительских выборах, рассмотрено сущность психологических методов стимулирования экоатрибутивного потребления, предложено классификацию типов потребительского выбора в зависимости от мотивационной направленности.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-22T08:11:53Z
2011-02-22T08:11:53Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко, О.В. Екоатрибутивне споживання: типи за мотивацією, психологічні методи стимулювання [Текст] / О.В. Прокопенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №1. — С.91 - 103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3085
 
Language uk