Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг innovative marketing маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing innovation концепції інноваційного маркетингу концепции инновационного маркетинга innovative marketing concepts |
|
Description |
Викладено власні визначення таких понять, як "інноваційний маркетинг", "маркетинг інновацій" та "маркетингові інновації", зроблена спроба їх класифікацій. Запропонована нова концепція ведення бізнесу – інноваційний маркетинг.
Изложены собственные определения таких понятий, как "инновационный маркетинг", "маркетинг инноваций" и "маркетинговые инновации", сделана попытка их классификаций. Предложена новая концепция ведения бизнеса – инновационный маркетинг. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-22T12:22:40Z
2011-02-22T12:22:40Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, Н.С.Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №2. — С.77 - 92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3136 |
|
Language |
uk
|
|