Запис Детальніше

Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
innovative marketing
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
концепції інноваційного маркетингу
концепции инновационного маркетинга
innovative marketing concepts
 
Description Викладено власні визначення таких понять, як "інноваційний маркетинг", "маркетинг інновацій" та "маркетингові інновації", зроблена спроба їх класифікацій. Запропонована нова концепція ведення бізнесу – інноваційний маркетинг.
Изложены собственные определения таких понятий, как "инновационный маркетинг", "маркетинг инноваций" и "маркетинговые инновации", сделана попытка их классификаций. Предложена новая концепция ведения бизнеса – инновационный маркетинг.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-22T12:22:40Z
2011-02-22T12:22:40Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С.Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №2. — С.77 - 92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3136
 
Language uk