Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna |
|
Description |
У статті проведено детальний аналіз кожного з елементів комплексу маркетингу, який дозволяє точніше визначити їх інтегральну дію: запропоновано методичний підхід до обчислення синергетичного ефекту, який є достатньо нескладним для практичного застосування і може бути застосований для попередньої вартісної оцінки такого ефекту, що дозволяє підвищити рівень економічної обґрунтованості застосування маркетингових комунікацій.
В статье проведен детальный анализ каждого из элементов комплекса маркетинга. который разрешает точнее определить их, интегральное действие; предложен методический подход к расчету синергетического эффекта, который является достаточно простым для практического применения и может быть использован для предварительной стоимостной оценки такого эффекта, который разрешает повысить уровень экономической обоснованности применения маркетинговых коммуникаций. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-22T12:52:54Z
2011-02-22T12:52:54Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту [Текст] / В.В. Божкова // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №1. — С. 127-134.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3141 |
|
Language |
uk
|
|