Запис Детальніше

Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
 
Description У статті проведено детальний аналіз кожного з елементів комплексу маркетингу, який дозволяє точніше визначити їх інтегральну дію: запропоновано методичний підхід до обчислення синергетичного ефекту, який є достатньо нескладним для практичного застосування і може бути застосований для попередньої вартісної оцінки такого ефекту, що дозволяє підвищити рівень економічної обґрунтованості застосування маркетингових комунікацій.
В статье проведен детальный анализ каждого из элементов комплекса маркетинга. который разрешает точнее определить их, интегральное действие; предложен методический подход к расчету синергетического эффекта, который является достаточно простым для практического применения и может быть использован для предварительной стоимостной оценки такого эффекта, который разрешает повысить уровень экономической обоснованности применения маркетинговых коммуникаций.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-22T12:52:54Z
2011-02-22T12:52:54Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту [Текст] / В.В. Божкова // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №1. — С. 127-134.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3141
 
Language uk