Запис Детальніше

Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів
Практические основы формирования оптимальной структуры маркетинговых каналов
 
Creator Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна
Symonenko, Mariia Yuriivna
 
Subject структура маркетингових каналів
структура маркетинговых каналов
structure of marketing channels
рентабельність маркетингових каналів
рентабельность маркетинговых каналов
return on marketing channels
 
Description У статті розкривається суть теоретико-методичних засад формування оптимальної структури маркетингових каналів у вигляді практичних рекомендацій для конкретного підприємства. Для досягнення умови оптимальності пропонується певний підхід, що враховує інтереси виробника та споживача одночасно, який підкріплений розрахунками. Практичні рекомендації апробовані на прикладі ВАТ «Сумський хлібокомбінат» та можуть використовуватися для інших підприємств.
В статье раскрывается суть теоретико-методических основ формирования оптимальной структуры маркетинговых каналов в виде практических рекомендаций для конкретного предприятия. Для достижения условия оптимальности предлагается определённый подход, учитывающий интересы производителя и потребителя одновременно, который подкреплён расчётами. Практические рекомендации апробированы на примере ОАО «Сумский хлебокомбинат» и могут использоваться для других предприятий.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-22T14:09:44Z
2011-02-22T14:09:44Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Симоненко М.Ю. Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів[Текст]/ М.Ю.Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №2. — С. 180 - 188.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3153
 
Language uk