Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів
Практические основы формирования оптимальной структуры маркетинговых каналов |
|
Creator |
Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна Symonenko, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
структура маркетингових каналів
структура маркетинговых каналов structure of marketing channels рентабельність маркетингових каналів рентабельность маркетинговых каналов return on marketing channels |
|
Description |
У статті розкривається суть теоретико-методичних засад формування оптимальної структури маркетингових каналів у вигляді практичних рекомендацій для конкретного підприємства. Для досягнення умови оптимальності пропонується певний підхід, що враховує інтереси виробника та споживача одночасно, який підкріплений розрахунками. Практичні рекомендації апробовані на прикладі ВАТ «Сумський хлібокомбінат» та можуть використовуватися для інших підприємств.
В статье раскрывается суть теоретико-методических основ формирования оптимальной структуры маркетинговых каналов в виде практических рекомендаций для конкретного предприятия. Для достижения условия оптимальности предлагается определённый подход, учитывающий интересы производителя и потребителя одновременно, который подкреплён расчётами. Практические рекомендации апробированы на примере ОАО «Сумский хлебокомбинат» и могут использоваться для других предприятий. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-22T14:09:44Z
2011-02-22T14:09:44Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Симоненко М.Ю. Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів[Текст]/ М.Ю.Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №2. — С. 180 - 188.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3153 |
|
Language |
uk
|
|