Запис Детальніше

Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
 
Subject бренд промислового підприємства
брендинг
ребрендинг
маркетинг
 
Description Розглянуто зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства. В складі брендингової діяльності виділено ребрендинг, охарактеризовано його особливості й показана доцільність використання ребрендингу для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано деякі позитивні та негативні приклади брендингу на підприємствах України.
In article the growing importance brands in system of general marketing policy of the industrial enterprise is considered. In structure of brand-focused activity rebranding is allocated, its features are characterized and the expediency of its use for the domestic industrial enterprises is shown. Some positive and negative examples branding practices of Ukraine companies are analysed.
 
Publisher Вид-во Львівської політехніки
 
Date 2011-02-23T07:41:56Z
2011-02-23T07:41:56Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О.С. Тєлєтов // Зб. тез доповідей VIII-ї міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. – 4–6. 10. 2010. – Львів : Вид-во Львівської політехніки. – 2010. – С. 504
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3164
 
Language uk