Запис Детальніше

Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
 
Subject адаптивне управління
адаптивное управление
adaptive management
 
Description У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
В статье анализируется необходимость управления выбором стратегии продвижения новой продукции, а также рассматривается пример выбора стратегии продвижения нового товара на целевой рынок по авторскому алгоритму.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T08:28:10Z
2011-02-23T08:28:10Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції( на прикладі хімічного виробництва) [Текст] / С.М. Ілляшенко, М.Ю. Карпіщенко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №3, Т.1. — С.41-50.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
 
Language uk