Запис Детальніше

Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Шипулина, Юлия Сергеевна
Shypulina, Yuliia Serhiivna
 
Subject маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
Marketing Innovation
 
Description Виконано аналіз основних проблем маркетингу інновацій: на етапах інноваційного циклу; розробки складових комплексу маркетингу інновацій; управління маркетингом інновацій на підприємстві. Систематизовано наявні підходи до розв’язання визначених проблем, показано необхідність удосконалення більшості з них. Визначено комплекс першочергових задач маркетингу інновацій, які потребують нагального розв’язання, та вказано можливі шляхи їх вирішення.
Выполнен анализ основных проблем маркетинга инноваций: на этапах инновационного цикла; разработки составляющих комплекса маркетинга инноваций; управления маркетингом инноваций на предприятии. Систематизированы существующие подходы к решению выделенных проблем, показана необходимость совершенствование большинства из них. Определен комплекс первоочередных задач маркетинга инноваций, которые требуют немедленного разрешения и указаны возможные пути решения.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T09:20:15Z
2011-02-23T09:20:15Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язання [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.15-24.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3179
 
Language uk