Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Шипуліна, Юлія Сергіївна Шипулина, Юлия Сергеевна Shypulina, Yuliia Serhiivna |
|
Subject |
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций Marketing Innovation |
|
Description |
Виконано аналіз основних проблем маркетингу інновацій: на етапах інноваційного циклу; розробки складових комплексу маркетингу інновацій; управління маркетингом інновацій на підприємстві. Систематизовано наявні підходи до розв’язання визначених проблем, показано необхідність удосконалення більшості з них. Визначено комплекс першочергових задач маркетингу інновацій, які потребують нагального розв’язання, та вказано можливі шляхи їх вирішення.
Выполнен анализ основных проблем маркетинга инноваций: на этапах инновационного цикла; разработки составляющих комплекса маркетинга инноваций; управления маркетингом инноваций на предприятии. Систематизированы существующие подходы к решению выделенных проблем, показана необходимость совершенствование большинства из них. Определен комплекс первоочередных задач маркетинга инноваций, которые требуют немедленного разрешения и указаны возможные пути решения. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-23T09:20:15Z
2011-02-23T09:20:15Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язання [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.15-24.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3179 |
|
Language |
uk
|
|