Запис Детальніше

Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
 
Description У статті визначено форми маркетингової взаємодії учасників у каналах розподілу інноваційної продукції, в межах яких розкрито сутність кожної з форм: співробітництва, конфліктів та конкуренції; розроблено класифікацію маркетингових взаємовідносин при співробітництві та конфліктів у каналах; проаналізовано фактори, що впливають на формування співробітництва; визначено ознаки і причини виникнення конфліктів; досліджено методи, спрямовані на вивчення, оцінювання, діагностику, аналіз та управління конфліктами у каналах розподілу інноваційної продукції; досліджено форми конкуренції на роздрібному ринку та напрямки її активізації.
В статье определены формы маркетингового взаимодействия участников в каналах распределения инновационной продукции, в рамках которых раскрыта сущность каждой из форм: сотрудничества, конфликтов и конкуренции; разработаны классификации маркетинговых взаимоотношений при сотрудничестве и конфликтов в каналах; проанализированы факторы, влияющие на формирование сотрудничества; определены признаки и причины возникновения конфликтов; исследованы методы, направленные на изучение, оценку, диагностику, анализ и управление конфликтами в каналах распределения инновационной продукции; исследованы формы конкуренции на розничном рынке и направления их активизации.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T09:24:24Z
2011-02-23T09:24:24Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.25-33.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
 
Language uk