Запис Детальніше

Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Subject товарна інновація
товарная инновация
Commodity Innovation
 
Description У статті розглянуті теоретичні засади маркетингового тестування товарних інновацій на етапах інноваційного циклу. Запропонована оціночна шкала перспективності нового продукту. Досліджено методи та інструменти відсіву невдалих та безперспективних ідей. Наведений алгоритм перевірки ідеї нового продукту на етапі відбору ідей.
В статье рассмотрены теоретические принципы маркетингового тестирования товарных инноваций на этапах инновационного цикла. Предложена оценочная шкала перспективности нового продукта. Исследовано методы и инструменты отсева неудачных и бесперспективных идей. Приведен алгоритм проверки идеи нового продукта на этапе отбора идей.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T09:32:17Z
2011-02-23T09:32:17Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.47-56.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3182
 
Language uk