Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу
|
|
Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
Subject |
товарна інновація
товарная инновация Commodity Innovation |
|
Description |
У статті розглянуті теоретичні засади маркетингового тестування товарних інновацій на етапах інноваційного циклу. Запропонована оціночна шкала перспективності нового продукту. Досліджено методи та інструменти відсіву невдалих та безперспективних ідей. Наведений алгоритм перевірки ідеї нового продукту на етапі відбору ідей.
В статье рассмотрены теоретические принципы маркетингового тестирования товарных инноваций на этапах инновационного цикла. Предложена оценочная шкала перспективности нового продукта. Исследовано методы и инструменты отсева неудачных и бесперспективных идей. Приведен алгоритм проверки идеи нового продукта на этапе отбора идей. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-23T09:32:17Z
2011-02-23T09:32:17Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорний, Є.І. Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.47-56.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3182 |
|
Language |
uk
|
|