Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу
|
|
Creator |
Петрушенко, Юрій Миколайович
Петрушенко, Юрий Николаевич Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Голець, Т.А. |
|
Subject |
конкурентоспроможність
конкурентоспособность Competitiveness |
|
Description |
У статті визначено шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних товарів через вдосконалення взаємозв’язку між зовнішньою торговельною та культурною політикою. Проаналізовано підходи до формування позитивного іміджу різних країн світу для визначення успішного іноземного досвіду, який можна перейняти.
В статье определены пути повышения международной конкурентоспособности отечественных товаров путем усовершенствования взаимосвязи между внешней торговой и культурной политикой. Проанализированы подходы к формированию положительного имиджа разных стран мира для определения успешного иностранного опыта, который можно перенять. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-23T09:43:26Z
2011-02-23T09:43:26Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петрушенко, Ю.М. Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу [Текст] / Ю.М. Петрушенко, Т.А. Голець // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.114-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3184 |
|
Language |
uk
|
|