Запис Детальніше

Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу
 
Creator Петрушенко, Юрій Миколайович
Петрушенко, Юрий Николаевич
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych
Голець, Т.А.
 
Subject конкурентоспроможність
конкурентоспособность
Competitiveness
 
Description У статті визначено шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних товарів через вдосконалення взаємозв’язку між зовнішньою торговельною та культурною політикою. Проаналізовано підходи до формування позитивного іміджу різних країн світу для визначення успішного іноземного досвіду, який можна перейняти.
В статье определены пути повышения международной конкурентоспособности отечественных товаров путем усовершенствования взаимосвязи между внешней торговой и культурной политикой. Проанализированы подходы к формированию положительного имиджа разных стран мира для определения успешного иностранного опыта, который можно перенять.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T09:43:26Z
2011-02-23T09:43:26Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Петрушенко, Ю.М. Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу [Текст] / Ю.М. Петрушенко, Т.А. Голець // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.114-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3184
 
Language uk