Запис Детальніше

Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Гайдабрус, Наталія Віталіївна
 
Subject екологічні інновації
экологические инновации
environmental innovation
 
Description В роботі сформовано мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій. Зокрема, досліджено готовність сучасних українських споживачів вкладати кошти в екологічність продукції, досліджено вплив мотивів на спрямування споживчого вибору, розглянуто існуючі типи мотивів споживання екологічних інновацій і типи мотивації залежно від витрат споживання і переваг екологічних товарів, сформовано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, визначено його типи, запропоновано принципову схему виокремлення екоатрибутів товарів, досліджено мотиваційні передумови впливу на споживчий вибір, запропоновано схему вибору психологічних методів впливу на споживача, розглянуто основні відмінності маркетингу екологічних інновацій
В работе сформированы мотивационные основы маркетинга экологических инноваций. В частности, исследована готовность современных украинских потребителей вкладывать деньги в экологичность продукции, исследовано влияние мотивов на направление потребительского выбора, рассмотрены существующие типы мотивов потребления экологических инноваций и типы мотивации в зависимости от затрат потребления и преимуществ экологических товаров, сформировано понятие экоатрибутивного потребительского выбора, определены его типы, предложена принципиальная схема выделения экоатрибутов товаров, исследованы мотивационные предпосылки воздействия на потребительский выбор, предложено схему выбора психологических методов воздействия на потребителя, рассмотрены основные отличия маркетинга экологических инноваций.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T09:50:58Z
2011-02-23T09:50:58Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко, О.В. Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О.В. Прокопенко, Н.В. Гайдабрус // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.148-156.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
 
Language uk