Оцінка ефективності функціонування промислових маркетингових систем
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності функціонування промислових маркетингових систем
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych |
|
Subject |
промислові системи
товари широкого вжитку маркетингові служби |
|
Description |
Розглянуто принципи оцінки ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства. На сучасному етапі техніко-економічного розвитку науки і виробництва є доцільним застосовувати їх для всієї промислової системи, з урахуванням загальної цінності процесу створення, розподілення та споживання продукції для постачальників, посередників, споживачів. Показано, що постійна оцінка економічної ефективності маркетингових систем необхідна для приведення у відповідність бажаних та реальних цілей до певних стратегічних та тактичних перебудов промислової системи в цілому.
The estimation efficiency questions of marketing activity in the industrial enterprise are considered. At the present stage they are necessary considering for all industrial system, in common value view of creation process, distribution and consumption of production for the suppliers, intermediaries, consumers. Is shown, that an economic efficiency the constant estimation of marketing systems is necessary for reduction in conformity of the desirable and real purposes for the certain strategic and tactical transformations realization of industrial system organization as a whole. |
|
Publisher |
Економічний вісник НТТУ КПІ
|
|
Date |
2011-02-23T11:15:35Z
2011-02-23T11:15:35Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Оцінка ефективності функціонування промислових маркетингових систем [Текст] / О.С. Тєлєтов // Економічний вісник НТТУ КПІ. - 2008. - №5.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3191 |
|
Language |
uk
|
|