Запис Детальніше

Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій
 
Creator Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна
Symonenko, Mariia Yuriivna
 
Subject інноваційний підхід
инновационный подход
Innovative Approach
 
Description У статті досліджені маркетингові канали у розрізі інновацій, запропоноване авторське визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблені підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів та розглянуті їх види згідно з запропонованими автором класифікаційними ознаками. Наведена узагальнена схема класифікації маркетингових каналів.
В данной статье исследованы маркетинговые каналы в разрезе инноваций, предложено авторское определение маркетингового канала инновационной продукции и инновационного маркетингового канала. Разработаны подходы к классификации инновационных маркетинговых каналов и рассмотрены их виды согласно предложенным автором классификационным признакам. Представлена обобщённая схема классификации маркетинговых каналов. Каждый из видов маркетинговых каналов исследовано с точки зрения использования для инновационной продукции.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T11:51:02Z
2011-02-23T11:51:02Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Симоненко, М.Ю. Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій [Текст] / М.Ю. Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.2. — С.53-59.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3194
 
Language uk