Соціальна відповідальність як складова маркетингової стратегії промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна відповідальність як складова маркетингової стратегії промислового підприємства
|
|
Creator |
Дудкін, Олександр Валентинович
Дудкин, Александр Валентинович Dudkin, Oleksandr Valentynovych |
|
Subject |
маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия Marketing Strategy |
|
Description |
У статті розглядаються питання, що стосуються використання соціальної відповідальності у маркетингової стратегії підприємства. Автор досліджує особливості соціальної поведінки промислових підприємств, підходи до використання соціальних ініціатив при побудові комунікаційної політики, а також аналізує комунікаційні повідомлення, що формуються.
В статье рассматриваются вопросы, касающиеся использования социальной ответственности в маркетинговой стратегии предприятия. Автор исследует особенности социального поведения промышленных предприятий, подходы к использованию социальных инициатив при построении коммуникационной политики, а так же анализирует формируемые коммуникационные сообщения. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-23T11:55:38Z
2011-02-23T11:55:38Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дудкін, О.В. Соціальна відповідальність як складова маркетингової стратегії промислового підприємства [Текст] / О.В. Дудкін // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.2. — С.101-107.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3195 |
|
Language |
uk
|
|