Запис Детальніше

Соціальна відповідальність як складова маркетингової стратегії промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна відповідальність як складова маркетингової стратегії промислового підприємства
 
Creator Дудкін, Олександр Валентинович
Дудкин, Александр Валентинович
Dudkin, Oleksandr Valentynovych
 
Subject маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
Marketing Strategy
 
Description У статті розглядаються питання, що стосуються використання соціальної відповідальності у маркетингової стратегії підприємства. Автор досліджує особливості соціальної поведінки промислових підприємств, підходи до використання соціальних ініціатив при побудові комунікаційної політики, а також аналізує комунікаційні повідомлення, що формуються.
В статье рассматриваются вопросы, касающиеся использования социальной ответственности в маркетинговой стратегии предприятия. Автор исследует особенности социального поведения промышленных предприятий, подходы к использованию социальных инициатив при построении коммуникационной политики, а так же анализирует формируемые коммуникационные сообщения.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T11:55:38Z
2011-02-23T11:55:38Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Дудкін, О.В. Соціальна відповідальність як складова маркетингової стратегії промислового підприємства [Текст] / О.В. Дудкін // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.2. — С.101-107.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3195
 
Language uk