Запис Детальніше

Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики
 
Creator Безноєва, Анна Вадимівна
Безноева, Анна Вадимовна
Beznoieva, Anna Vadymivna
 
Subject споживча цінність
потребительская ценность
consumer value
 
Description В статті розглянуто сутність споживчої цінності, розкрито особливості її формування при взаємодії та інтеграції маркетингу та логістики. Визначено місце цінності у виробничому та розподільчому логістичних процесах. Запропоновано схему створення споживчої цінності як елементу інтеграції процесів маркетингу і логістики.
В статье рассмотрена сущность потребительской ценности, раскрыты особенности ее формирования при взаимодействии и интеграции маркетинга и логистики. Определенно место ценности в производственном и распределительном логистическом процессе. Предложена схема создания потребительской ценности как элемента интеграции процессов маркетинга и логистики.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-23T12:41:58Z
2011-02-23T12:41:58Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Безноєва, А.В. Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики [Текст] / А.В. Безноєва // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.2. — С.226-232.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3202
 
Language uk