Запис Детальніше

Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
 
Description У статті запропонована структурно-логічна схема стратегічного управління товарною інноваційною політикою та товарною інноваційною стратегією підприємства, а також алгоритм розроблення товарної інноваційної стратегії. Виконано порівняльний аналіз основних методів управління вибором стратегій розвитку підприємства, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Уточнено заходи з управління продуктово-ринковим портфелем підприємства. Визначено особливості розроблення товарної інноваційної стратегії підприємства в умовах нестаціонарного розвитку сучасної економіки та уточнено рекомендації щодо застосування конкретних типів стратегій.
В статье предложена структурно-логическая схема стратегического управления товарной инновационной политикой и товарной инновационной стратегией предприятия, а также алгоритм разработки товарной инновационной стратегии. Выполнен сравнительный анализ основных методов управления выбором стратегий развития предприятия, предложены рекомендации по их использованию. Уточнены мероприятия по управлению продуктово-рыночным портфелем предприятия. Определены особенности разработки товарной инновационной стратегии предприятия в условиях нестационарного развития современной экономики, уточнены рекомендации по использованию конкретных типов стратегий.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-24T08:08:42Z
2011-02-24T08:08:42Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.15-27.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
 
Language uk