Запис Детальніше

Маркетинг інновацій виробничо-технічної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій виробничо-технічної продукції
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
 
Subject маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
Marketing Innovation
 
Description У статті розглянуто проблеми маркетингової інноваційної політики. Показано, що поряд з технічними інноваціями на промисловому підприємстві важливу роль відіграють організаційні, економічні, соціальні і юридичні інновації. Наведено їх класифікацію. Висловлено припущення, що перспективність інноваційної політики залежить від можливої форми конкурентних відносин між підприємствами-виробниками аналогічної продукції.
В статье рассмотрены проблемы маркетинговой инновационной политики. Показано, что наряду с техническими инновациями на промышленном предприятии важную роль играют организационные, экономические, социальные и юридические инновации. Приведена их классификация. Высказано предположение, что перспективность инновационной политики зависит от возможной формы конкурентных отношений между предприятиями-производителями аналогичной продукции.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-24T08:12:19Z
2011-02-24T08:12:19Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Маркетинг інновацій виробничого-технічної продукції [Текст] / О.С. Тєлєтов // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.28-39.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3221
 
Language uk