Маркетинг інновацій виробничо-технічної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг інновацій виробничо-технічної продукції
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych |
|
Subject |
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций Marketing Innovation |
|
Description |
У статті розглянуто проблеми маркетингової інноваційної політики. Показано, що поряд з технічними інноваціями на промисловому підприємстві важливу роль відіграють організаційні, економічні, соціальні і юридичні інновації. Наведено їх класифікацію. Висловлено припущення, що перспективність інноваційної політики залежить від можливої форми конкурентних відносин між підприємствами-виробниками аналогічної продукції.
В статье рассмотрены проблемы маркетинговой инновационной политики. Показано, что наряду с техническими инновациями на промышленном предприятии важную роль играют организационные, экономические, социальные и юридические инновации. Приведена их классификация. Высказано предположение, что перспективность инновационной политики зависит от возможной формы конкурентных отношений между предприятиями-производителями аналогичной продукции. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-24T08:12:19Z
2011-02-24T08:12:19Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Маркетинг інновацій виробничого-технічної продукції [Текст] / О.С. Тєлєтов // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.28-39.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3221 |
|
Language |
uk
|
|