Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
сучасний ринок
современный рынок modern market |
|
Description |
У статті викладено теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції. Для цього сформульовано сутність маркетингового каналу просування інноваційної продукції; визначено основні функції, що виконують маркетингові канали, та принципи, що повинні бути покладені при їх формуванні; запропоновано класифікацію маркетингових каналів та подано визначення кожного з них; виконано порівняльний аналіз каналів за розподілом функціональних обов’язків та повноважень.
В работе изложены теоретические основы формирования маркетинговых каналов для продвижения инновационной продукции. Для этого сформулирована сущность маркетингового канала продвижения инновационной продукции; определены основные функции, выполняющие маркетинговые каналы, и принципы, которые должны быть положены при их формировании; предложена классификация маркетинговых каналов и изложены определения каждого из них; выполнен сравнительный анализ каналов по распределению функциональных обязанностей и полномочий. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-24T08:27:03Z
2011-02-24T08:27:03Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції / О.А. Біловодська. — С.47-61.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3223 |
|
Language |
uk
|
|