Запис Детальніше

Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject сучасний ринок
современный рынок
modern market
 
Description У статті викладено теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції. Для цього сформульовано сутність маркетингового каналу просування інноваційної продукції; визначено основні функції, що виконують маркетингові канали, та принципи, що повинні бути покладені при їх формуванні; запропоновано класифікацію маркетингових каналів та подано визначення кожного з них; виконано порівняльний аналіз каналів за розподілом функціональних обов’язків та повноважень.
В работе изложены теоретические основы формирования маркетинговых каналов для продвижения инновационной продукции. Для этого сформулирована сущность маркетингового канала продвижения инновационной продукции; определены основные функции, выполняющие маркетинговые каналы, и принципы, которые должны быть положены при их формировании; предложена классификация маркетинговых каналов и изложены определения каждого из них; выполнен сравнительный анализ каналов по распределению функциональных обязанностей и полномочий.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-24T08:27:03Z
2011-02-24T08:27:03Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції / О.А. Біловодська. — С.47-61.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3223
 
Language uk