Запис Детальніше

Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject маркетинг
маркетинг
marketing
 
Description У статті проведено аналіз основних етапів розвитку теорії та практики маркетингу, викладено на цій основі найбільш актуальні та поширені різновиди маркетингу, розглянуто їх сутність, переваги та недоліки. Зроблена спроба класифікувати існуючі найбільш поширені різновиди маркетингу за такими параметрами, як складові комплексу маркетингу та період появи даного різновиду.
В статье проведен анализ основных этапов развития теории и практики маркетинга, основываясь на результатах анализа, изложены наиболее актуальные и распространенные разновидности маркетинга, рассмотрено их сущность, достоинства и недостатки. Сделана попытка классифицировать существующие наиболее распространенные разновидности маркетинга по таким параметрам, как составляющие комплекса маркетинга и период появления данной разновидности.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-24T08:43:21Z
2011-02-24T08:43:21Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.100-107.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3227
 
Language uk