Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
маркетинг
маркетинг marketing |
|
Description |
У статті проведено аналіз основних етапів розвитку теорії та практики маркетингу, викладено на цій основі найбільш актуальні та поширені різновиди маркетингу, розглянуто їх сутність, переваги та недоліки. Зроблена спроба класифікувати існуючі найбільш поширені різновиди маркетингу за такими параметрами, як складові комплексу маркетингу та період появи даного різновиду.
В статье проведен анализ основных этапов развития теории и практики маркетинга, основываясь на результатах анализа, изложены наиболее актуальные и распространенные разновидности маркетинга, рассмотрено их сущность, достоинства и недостатки. Сделана попытка классифицировать существующие наиболее распространенные разновидности маркетинга по таким параметрам, как составляющие комплекса маркетинга и период появления данной разновидности. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-24T08:43:21Z
2011-02-24T08:43:21Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, Н.С. Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.100-107.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3227 |
|
Language |
uk
|
|