Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
|
|
Creator |
Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна Symonenko, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
маркетинговий канал
маркетинговый канал marketing channel |
|
Description |
У статті проаналізовано та систематизовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності маркетингового каналу у контексті інших трактувань поняття „канал" з позиції маркетингу та логістики. Також запропоновано авторський підхід до визначення поняття „маркетинговий канал", „маркетинговий канал інноваційної продукції" та „інноваційний маркетинговий канал".
В статье проанализированы и систематизированы подходы отечественных и зарубежных учёных к определению сущности маркетингового канала в контексте других трактовок понятия «канал» с позиции маркетинга и логистики. Также предложен авторский подход к определению понятия «маркетинговый канал», «маркетинговый канал инновационной продукции» и «инновационный маркетинговый канал». |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-24T08:47:06Z
2011-02-24T08:47:06Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Симоненко, М.Ю. Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики [Текст] / М.Ю. Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.108-117.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3228 |
|
Language |
uk
|
|