Запис Детальніше

Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
 
Creator Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна
Symonenko, Mariia Yuriivna
 
Subject маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
 
Description У статті проаналізовано та систематизовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності маркетингового каналу у контексті інших трактувань поняття „канал" з позиції маркетингу та логістики. Також запропоновано авторський підхід до визначення поняття „маркетинговий канал", „маркетинговий канал інноваційної продукції" та „інноваційний маркетинговий канал".
В статье проанализированы и систематизированы подходы отечественных и зарубежных учёных к определению сущности маркетингового канала в контексте других трактовок понятия «канал» с позиции маркетинга и логистики. Также предложен авторский подход к определению понятия «маркетинговый канал», «маркетинговый канал инновационной продукции» и «инновационный маркетинговый канал».
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-24T08:47:06Z
2011-02-24T08:47:06Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Симоненко, М.Ю. Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики [Текст] / М.Ю. Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.108-117.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3228
 
Language uk