Запис Детальніше

Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Ярош, Т.М.
 
Subject мерчандайзинг
мерчандайзинг
merchandising
 
Description У статті наведені показники, за допомогою яких можна розрахувати ефективність мерчандайзингової діяльності. Запропоновані заходи щодо змін в плануванні магазинів та розміщенні товарів у них.
В статье приведены показатели, с помощью которых можно рассчитать эффективность мерчандайзинговой деятельности. Предложены мероприятия по изменениям в планировании магазинов и размещении товаров в них.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-24T08:54:18Z
2011-02-24T08:54:18Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Аналіз показників мерчандайзингу - основа оптимізації продаж [Текст] / В.В. Божкова, Т.М. Ярош // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.132-137.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230
 
Language uk