Запис Детальніше

Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject концепція інноваційного маркетингу
організаційна структура
комплекс інноваційного маркетингу
промислові підприємства
 
Description Стаття присвячена розробленню концептуальних основ впровадження концепції
інноваційного маркетингу в діяльність вітчизняних промислових підприємств: визначено два
основних напрямки діяльності підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу,
запропонована схема впровадження концепції в діяльність підприємств, запропоновано комплекс
інноваційного маркетингу.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-25T11:12:50Z
2011-02-25T11:12:50Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — № 1. — С.28-33.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3280
 
Language uk