Запис Детальніше

Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Дериколенко, Олександр Миколайович
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Дериколенко, Александр Николаевич
 
Subject стратегія
інновація
підприємство-інноватор
ризики
 
Description На основі виокремлення стратегічних переваг підприємства!інноватора, ризиків його
інноваційних проектів та «сигналів» ринку запропоновано формулювати комплексну стратегію,
яка враховує: види ризику, типи інновацій, потреби конкретної інновації, ступінь новизни
ринку/товару/технології та масштаби діяльності.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-25T11:18:30Z
2011-02-25T11:18:30Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Текст] / В.В. Божкова, О.М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.34-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
 
Language uk