Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості
|
|
Creator |
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
|
Subject |
стратегія
інновація комплекс просування інструменти маркетингової політики цільовий ринок споживач |
|
Description |
У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
|
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-25T11:26:01Z
2011-02-25T11:26:01Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпіщенко, М.Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.52-56.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284 |
|
Language |
uk
|
|