Запис Детальніше

Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості
 
Creator Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
 
Subject стратегія
інновація
комплекс просування
інструменти маркетингової політики
цільовий ринок
споживач
 
Description У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-25T11:26:01Z
2011-02-25T11:26:01Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Карпіщенко, М.Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.52-56.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
 
Language uk