Синергетична основа маркетингових інновацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Синергетична основа маркетингових інновацій
|
|
Creator |
Мельник, Леонід Григорович
Мельник, Леонид Григорьевич Melnyk, Leonid Hryhorovych Дегтярьова, Ірина Борисівна Дегтярева, Ирина Борисовна Dehtiarova, Iryna Borysivna |
|
Subject |
синергізм
маркетингові інновації стратегічний маркетинг синергетичний ефект |
|
Description |
У статті наведена класифікація синергізму та характеристика його видів, а також розроблений розрахунок синергетичного ефекту від впровадження інтегрованих маркетингових інноваційних рішень. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-25T11:46:23Z
2011-02-25T11:46:23Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Л.Г. Синергетична основа маркетингових інновацій [Текст] / Л.Г. Мельник, І.Б. Дегтярьова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.67-77.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3288 |
|
Language |
uk
|
|