Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої справи
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої справи
|
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna Драчук, Олена Вікторівна Драчук, Елена Викторовна Drachuk, Olena Viktorivna |
|
Subject |
комплекс маркетингу
книговидавничий маркетинг книговидавнича справа видавнича продукція |
|
Description |
У статті досліджено структуру книговидавничого маркетингу, принципи та сучасні тенденції, визначено особливості комплексу маркетингу книговидавничої справи, сформовано рекомендації для збуту та просування книжкової продукції. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-25T11:53:07Z
2011-02-25T11:53:07Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М. Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої справи [Текст] / Ю.М. Мельник, О.В. Драчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.90-101.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3290 |
|
Language |
uk
|
|