СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МАНІПУЛЯЦІЇ В РЕКЛАМІ
Синопсис: текст, контекст, медіа
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МАНІПУЛЯЦІЇ В РЕКЛАМІ
|
|
| Creator |
Pogrebnyak, Inga V.; Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра української літератури, компаративістики та соціальних комунікацій
|
|
| Subject |
реклама; маніпуляція; соціально-психологічні аспекти
|
|
| Description |
У статті проаналізовано основні соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі, охарактеризовано їхній вплив на споживачів
|
|
| Publisher |
Synopsis: Text, Context, Media
Синопсис: текст, контекст, медиа Синопсис: текст, контекст, медіа |
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2013-12-04
|
|
| Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/62
|
|
| Source |
Synopsis: Text, Context, Media; № 3-4 (2013)
Синопсис: текст, контекст, медиа; № 3-4 (2013) Синопсис: текст, контекст, медіа; № 3-4 (2013) 2311-259X |
|
| Language |
ukr
|
|
| Relation |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/62/51
|
|
| Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|