АСПЕКТНЕ ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ В МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДО КІНЦЯ ХІХ СТ.
Синопсис: текст, контекст, медіа
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АСПЕКТНЕ ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ В МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДО КІНЦЯ ХІХ СТ.
ASPECT STUDY OF IMAGE-CHARACTERS IN LITERATURE TEACHING METHODOLOGY UP TO LATE 19-TH CENTURY АСПЕКТНОЕ ИЗУЧЕНИЕ ОБРАЗОВ-ПЕРСОНАЖЕЙ В МЕТОДИКЕ ОБУЧЕНИЯ ЛИТЕРАТУРЕ ДО КОНЦА XIX В. |
|
Creator |
Udovychenko, Larysa
|
|
Description |
У статті досліджено основні наукові ідеї щодо аспектного вивчення образів-персонажів у курсі літературної освіти учнів старшої школи від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Визначено традиційні та новаторські погляди літературознавців та педагогів на проблему формування теоретиколітературного поняття про образ-персонаж, простежено вплив літературознавчих шкіл на розробку теорії та технології навчання, проаналізовано наукові положення представників різних методичних течій щодо навчально-виховного змісту роботи над вивченням героїв твору, схарактеризовано зміст та характер навчання, визначено роль підручників та навчальних посібників у реалізації освітньої мети. Зроблено висновок про актуалізацію соціального, історичного, національного, аксіологічного, філософського аспектів в аналізі образів-персонажів на різних етапах розвитку методичної думки.
In the article the basic scientific ideas about aspect studying of images-characters in the course of literary education of high school students from ancient times to the late nineteenth century are investigated. Traditional and innovative views of teachers and literature scholars on the issue of formation of literary-theoretical concept of image-character are described, an effect of scientific schools on development of literary theory and educational technology is traced, scientific statements of representatives of different methodological trends as for educational content of characters’ studying is analysed. The author determines the content and nature of the studying, the role of textbooks in educational goals implementation. The conclusion as for updating of social, historical, national, axiological, philosophical aspects in the analysis of images-characters at different stages of development of methodical thought is made. В статье анализируются основные научные идеи аспектного изучения образов-персонажей в курсе литературного образования старшей школы от истоков до конца ХІХ в. Сформулированные традиционные и новаторские идеи позволили определить влияние литературоведческих школ на формирование теории и технологии изучения образов-персонажей, проанализировать взгляды представителей разных методических течений, охарактеризовать содержание и характер работы, роль учебников и пособий. Основные идеи аспектного изучения образов-персонажей актуализируются на разных этапах развития методической мысли |
|
Publisher |
Borys Grinchenko Kyiv University
|
|
Date |
2015-06-29
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/145
10.28925/2311-259x.2018(1)1511 |
|
Source |
Synopsis: Text, Context, Media; Nr 2(10) (2015)
Синопсис: текст, контекст, медіа; № 2(10) (2015) Синопсис: текст, контекст, медиа; № 2(10) (2015) Synopsis: Text, Context, Media; No 2(10) (2015) 2311-259X 10.28925/2311-259x.2018.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/145/140
|
|
Rights |
Авторське право (c) 2019 Larysa Udovychenko
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
|