НАУКА ТА НАУКОВЦІ КРІЗЬ ПРИЗМУ РЕКЛАМИ
Синопсис: текст, контекст, медіа
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НАУКА ТА НАУКОВЦІ КРІЗЬ ПРИЗМУ РЕКЛАМИ
|
|
Creator |
Khavkina, L’ubov M.
|
|
Subject |
реклама; рекламний дискурс; рекламна комунікація; реципієнт; суспільні стереотипи
|
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню базових параметрів відображення сфери науки та продукування образів науковців у сучасному рекламному дискурсі, визначенню основних типів і креативно-функціональних різновидів згадування-презентування-візуалізації науковців/псевдонауковців та наукових винаходів/псевдовинаходів у рекламі. Метою є виокремлення й систематизування основних варіантів рекламного креативу, ґрунтованого на такому різновиді образів і мотивів, прямо пов’язаних із фактором авторитетності, як репрезентації в рекламі науки та науковців. Вивчається здатність рекламних текстів до транслювання, формування й руйнування суспільних стереотипів.
|
|
Publisher |
Synopsis: Text, Context, Media
Синопсис: текст, контекст, медиа Синопсис: текст, контекст, медіа |
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2014-04-26
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/85
|
|
Source |
Synopsis: Text, Context, Media; № 1 (5) (2014)
Синопсис: текст, контекст, медиа; № 1 (5) (2014) Синопсис: текст, контекст, медіа; № 1 (5) (2014) 2311-259X |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/85/74
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|