Запис Детальніше

СПЕЦИФІКА ДІАЛОГІЗМУ СУЧАСНОЇ МАСОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Синопсис: текст, контекст, медіа

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СПЕЦИФІКА ДІАЛОГІЗМУ СУЧАСНОЇ МАСОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
THE SPECIFICITY OF DIALOGISM IN CONTEMPORARY MASS LITERATURE
СПЕЦИФИКА ДИАЛОГИЗМА СОВРЕМЕННОЙ МАССОВОЙ ЛИТЕРАТУРЫ
 
Creator Voloshuk, Larysa
 
Description У статті розглянуто особливості діалогізму в сучасних творах масової української літератури. Акцентовано, що художній твір сьогодення перетворився на один із каналів масової комунікації, якому властива багатогранність і різносторонність; у зв’язку з цим звернення до проблем масової літератури та діалогізму особливо актуальне. Запропоноване розуміння масової літератури, в основі якої перебувають базові моделі свідомості людей, та висвітлене явище пошуку власного читача. Здійснено спробу аналізу діалогічних явищ у творах Ірен Роздобудько, Володимира Лиса, Максима Кідрука, Анни Багряної. У статті висловлено погляд на діалог як на провідний принцип будови твору і фігури автора, доведено, що діалогічні позиції у сучасній масовій літературі визначаються на рівні структури оповіді, а негативний контекст сучасності, самосвідомості суцільно діалогізований.
In the article the peculiarities of dialogism in contemporary works of mass Ukrainian literature are studied.  The fact that a contemporary literary work turned into one of mass communication channels, an immanent trait of which is catholicity and versatility, is stressed; as a result of it, analysis of mass literature problems and its dialogism is very important. The author represents the conception of mass literature, the basis of which is attributive models of human consciousness, and also the phenomenon of own reader search is defined. An attempt to analyze the dialogical phenomena in Iren Rozdobud’ko, Volodymyr Lys, Maksym Kidruk, Anna Bagriana is done. In the paper the view of the dialogue as the main principle of work composition and personality of an author is stated; it is proved that the dialogical positions in contemporary mass literature are defined on the level of a structure of a narration, and negative context of the present, self-consciousness is predominately in dialogues.
В статье рассматриваются особенности диалогизма в современных произведениях массовой украинской литературы. Акцентировано, что художественное произведение современности превратилось в один из каналов массовой коммуникации, которому присуща многогранность и разносторонность; в связи с этим обращение к проблемам массовой литературы и диалогизму особенно актуально. Также предлагается понимание массовой литературы, в основе которой лежат базовые модели сознания людей, и освещается явление поиска своего читателя. Осуществлена попытка анализа диалогических явлений в произведениях Ирэн Роздобудько, Владимира Лиса, Максима Кидрука, Анни Багряной. В статье высказывается взгляд на диалог как на ведущий принцип строения произведения и фигуры автора, доказано, что диалогические позиции в современной массовой литературе определяются на уровне структуры повествования, а негативный контекст современности, самосознания сплошь диалогизированы.
 
Publisher Borys Grinchenko Kyiv University
 
Date 2015-04-07
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/127
10.28925/2311-259x.2018.1.5662
 
Source Synopsis: Text, Context, Media; Nr 1 (9) (2015)
Синопсис: текст, контекст, медіа; № 1 (9) (2015)
Синопсис: текст, контекст, медиа; № 1 (9) (2015)
Synopsis: Text, Context, Media; No 1 (9) (2015)
2311-259X
10.28925/2311-259x.2018.(1).1
 
Language ukr
 
Relation http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/127/117
 
Rights Авторське право (c) 2019 Larysa Voloshuk
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0