Запис Детальніше

КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ

Синопсис: текст, контекст, медіа

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ
 
Creator Snizhko, Andriy
 
Description У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв.
 
Publisher Borys Grinchenko Kyiv University
 
Date 2014-11-21
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/104
 
Source Synopsis: Text, Context, Media; Nr 3 (7) (2014)
Синопсис: текст, контекст, медіа; № 3 (7) (2014)
Синопсис: текст, контекст, медиа; № 3 (7) (2014)
Synopsis: Text, Context, Media; No 3 (7) (2014)
2311-259X
 
Language ukr
 
Relation http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/104/91
 
Rights Авторське право (c) 2019 Andriy Snizhko
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0