КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ
Синопсис: текст, контекст, медіа
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ
|
|
Creator |
Snizhko, Andriy
|
|
Description |
У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв.
|
|
Publisher |
Borys Grinchenko Kyiv University
|
|
Date |
2014-11-21
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/104
|
|
Source |
Synopsis: Text, Context, Media; Nr 3 (7) (2014)
Синопсис: текст, контекст, медіа; № 3 (7) (2014) Синопсис: текст, контекст, медиа; № 3 (7) (2014) Synopsis: Text, Context, Media; No 3 (7) (2014) 2311-259X |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/104/91
|
|
Rights |
Авторське право (c) 2019 Andriy Snizhko
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
|