Запис Детальніше

Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
 
Creator Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
 
Subject сенсорний аналіз
маркетингова політика
конкурентоспроможність
молочний шоколад
сенсорный анализ
маркетинговая политика
конкурентоспособность
молочный шоколад
sensory analysis
marketing policy
competitiveness
milk chocolate
 
Description У статті розглянуті перспективи використання методів сенсорного аналізу для оптимізації маркетингової політики виробників харчових продуктів. Проведено моделювання процесу розрахунку конкурентоспроможності та визначення конкурентного потенціалу молочного шоколаду вітчизняних виробників.
В статье рассмотрены перспективы использования методов сенсорного анализа для оптимизации маркетинговой политики производителей пищевых продуктов. Провели моделирование процесса расчета конкурентоспособности и определение конкурентного потенциала молочного шоколада отечественных производителей.
The article examines the outlook of using sensory analysis methods to optimize articles of food producers’ marketing policy. Modeling of competitiveness calculation process and determination of competitive potential of milk chocolate produced domestically have been conducted.
 
Date 2013-02-12T12:15:11Z
2013-02-12T12:15:11Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кундiловська Т. А. Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів/ Т. А. Кундiловська, Н. Ю. Семенова // Вiсник соцiально-економiчних дослiджень: збiрник наукових праць/ в.о. М-во освiти i науки, молодi та спорту України.- Одеса: ОДЕУ. - 2010. - Вип. 40.- С. 72-79.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
 
Language uk
 
Publisher ОДЕУ