Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
|
|
Creator |
Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А. Kundilovskaya, T. |
|
Subject |
сенсорний аналіз
маркетингова політика конкурентоспроможність молочний шоколад сенсорный анализ маркетинговая политика конкурентоспособность молочный шоколад sensory analysis marketing policy competitiveness milk chocolate |
|
Description |
У статті розглянуті перспективи використання методів сенсорного аналізу для оптимізації маркетингової політики виробників харчових продуктів. Проведено моделювання процесу розрахунку конкурентоспроможності та визначення конкурентного потенціалу молочного шоколаду вітчизняних виробників.
В статье рассмотрены перспективы использования методов сенсорного анализа для оптимизации маркетинговой политики производителей пищевых продуктов. Провели моделирование процесса расчета конкурентоспособности и определение конкурентного потенциала молочного шоколада отечественных производителей. The article examines the outlook of using sensory analysis methods to optimize articles of food producers’ marketing policy. Modeling of competitiveness calculation process and determination of competitive potential of milk chocolate produced domestically have been conducted. |
|
Date |
2013-02-12T12:15:11Z
2013-02-12T12:15:11Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кундiловська Т. А. Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів/ Т. А. Кундiловська, Н. Ю. Семенова // Вiсник соцiально-економiчних дослiджень: збiрник наукових праць/ в.о. М-во освiти i науки, молодi та спорту України.- Одеса: ОДЕУ. - 2010. - Вип. 40.- С. 72-79.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ОДЕУ
|
|