Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки
|
|
Creator |
Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л. Litovchenko, I. |
|
Subject |
маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг віртуальний ринок В2В промисловий ринок металургія України marketing communacations Internet-marketing virtual market B2B industrial market metallurgy of Ukraine |
|
Description |
монографія
Монографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу досліджено особливості маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, розглянуто комунікативну діяльність з позицій інтеграції реального та інтернет-простору. |
|
Date |
2013-02-28T12:43:54Z
2013-02-28T12:43:54Z 2011 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія / М. А.Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/235 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
К.: Знання
|
|