Запис Детальніше

Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки
 
Creator Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л.
Litovchenko, I.
 
Subject маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
віртуальний ринок
В2В
промисловий ринок
металургія України
marketing communacations
Internet-marketing
virtual market
B2B
industrial market
metallurgy of Ukraine
 
Description монографія
Монографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу досліджено особливості маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, розглянуто комунікативну діяльність з позицій інтеграції реального та інтернет-простору.
 
Date 2013-02-28T12:43:54Z
2013-02-28T12:43:54Z
2011
 
Type Book
 
Identifier Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія / М. А.Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/235
 
Language uk
 
Publisher К.: Знання