Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
|
|
Creator |
Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л. Litovchenko, I. |
|
Subject |
Інтернет-маркетинг
комплекс маркетингу в Інтернеті маркетингові комунікації в Інтернеті аудиторія Інтернету Інтернет-діяльність компанії Internet-marketing marketing-mix in Internet marketing communications in Internet Internet audience Internet-activity of company |
|
Description |
монографія
Систематизовані сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Досліджено особливості використання Інтернет-простору в економіці, наведено специфіку маркетингових досліджень в Інтернеті, особливості форму¬вання товарної політики, у тому числі віртуальних товарів, стратегії і методи ці¬ноутворення, маркетингової комунікативної діяльності. Розглянуто питання за¬стосування комплексу маркетингу в Інтернет-середовищі. Проаналізовано вимоги щодо ефективного функціонування веб-сайта підприємства. Розглянуто типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей в Україні. |
|
Date |
2013-03-12T12:31:04Z
2013-03-12T12:31:04Z 2009 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Литовченко I. Л. Методологiчнi аспекти Iнтернет-маркетингу: монографiя / I. Л. Литовченко. - К.: Наукова думка, 2009. - 196 с.
978-966-00-0877-5 http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/238 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
К.: Наукова думка
|
|