Запис Детальніше

Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
 
Creator Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л.
Litovchenko, I.
 
Subject Інтернет-маркетинг
комплекс маркетингу в Інтернеті
маркетингові комунікації в Інтернеті
аудиторія Інтернету
Інтернет-діяльність компанії
Internet-marketing
marketing-mix in Internet
marketing communications in Internet
Internet audience
Internet-activity of company
 
Description монографія
Систематизовані сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Досліджено особливості використання Інтернет-простору в економіці, наведено специфіку маркетингових досліджень в Інтернеті, особливості форму¬вання товарної політики, у тому числі віртуальних товарів, стратегії і методи ці¬ноутворення, маркетингової комунікативної діяльності. Розглянуто питання за¬стосування комплексу маркетингу в Інтернет-середовищі. Проаналізовано вимоги щодо ефективного функціонування веб-сайта підприємства. Розглянуто типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей в Україні.
 
Date 2013-03-12T12:31:04Z
2013-03-12T12:31:04Z
2009
 
Type Book
 
Identifier Литовченко I. Л. Методологiчнi аспекти Iнтернет-маркетингу: монографiя / I. Л. Литовченко. - К.: Наукова думка, 2009. - 196 с.
978-966-00-0877-5
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/238
 
Language uk
 
Publisher К.: Наукова думка