Запис Детальніше

Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Шумський, І.С.
 
Subject промислове підприємство
маркетингова комунікація
промышленное предприятие
маркетинговая коммуникация
industrial enterprise
marketing communication
 
Description У статті розглядаються основні інструменти комунікацій, які можуть використовувати промислові підприємства, особливості їх впровадження та застосування, в тому числі найсучасніші веб-сайти і мультимедійні презентації. Виокремлено проблеми, які виникають у промислових підприємств при самостійному здійсненні маркетингової політики комунікацій. Обґрунтування необхідності співпраці із спеціалізованими маркетинговими агентствами.
В статье рассматриваются основные инструменты коммуникаций, которые могут использовать промышленные предприятия, особенности их внедрения и использования, в том числе самые современные веб-сайты и мультимедийные презентации. Выделены проблемы, которые возникают у промышленных предприятий при самостоятельном осуществлении маркетинговой политики коммуникаций. Обоснование необходимости сотрудничества со специализированными маркетинговыми агентствами.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-28T09:16:00Z
2011-02-28T09:16:00Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції [Текст] / О.С. Тєлєтов, І.С. Шумський // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №2. — С. 132-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3338
 
Language uk