Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Шумський, І.С. |
|
Subject |
промислове підприємство
маркетингова комунікація промышленное предприятие маркетинговая коммуникация industrial enterprise marketing communication |
|
Description |
У статті розглядаються основні інструменти комунікацій, які можуть використовувати промислові підприємства, особливості їх впровадження та застосування, в тому числі найсучасніші веб-сайти і мультимедійні презентації. Виокремлено проблеми, які виникають у промислових підприємств при самостійному здійсненні маркетингової політики комунікацій. Обґрунтування необхідності співпраці із спеціалізованими маркетинговими агентствами.
В статье рассматриваются основные инструменты коммуникаций, которые могут использовать промышленные предприятия, особенности их внедрения и использования, в том числе самые современные веб-сайты и мультимедийные презентации. Выделены проблемы, которые возникают у промышленных предприятий при самостоятельном осуществлении маркетинговой политики коммуникаций. Обоснование необходимости сотрудничества со специализированными маркетинговыми агентствами. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-28T09:16:00Z
2011-02-28T09:16:00Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції [Текст] / О.С. Тєлєтов, І.С. Шумський // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №2. — С. 132-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3338 |
|
Language |
uk
|
|