Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження
|
|
Creator |
Гуренко, В.І.
|
|
Description |
У статті розглянуто сутність попиту населення на товари та послуги як складової сукупного попиту, виявлено взаємозв’язок з категорією «потреба». Викладено фактори, цінові та нецінові детермінанти, що впливають на рівень, динаміку, структуру споживчого попиту, і його класифікацію за основними ознаками. The article considers the nature of the demand for goods and services as a component of the aggregate demand and reveals its interconnection with the category of «need». Factors, price and non-price determinants that affect level, dynamics and structure of the consumer demand are presented. |
|
Date |
2013-11-27T12:54:58Z
2013-11-27T12:54:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гуренко В. І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження / В. І. Гуренко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 47 (4). - С. 282-288.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|