Антикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі України
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Антикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі України
|
|
Creator |
Чукурна, О.П.
|
|
Description |
У статті досліджено стан та перспективи розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в період світової кризи. Розроблено методичні підходи до формування антикризових стратегій підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано стратегію забезпеченості конкурентних переваг для торговельних мереж, яка базується на впливу двох груп чинників – зовнішніх та внутрішніх. In the article it is explored the state and prospects of development of the Ukraine’s retail business enterprises the period of world crisis. Methodical approaches are developed to forming of strategies for enterprises of retail business. Strategy of material well-being of competitive edges is offered for auctions networks, which is based on influencing of two groups of factors external and internal. |
|
Date |
2013-12-07T12:46:06Z
2013-12-07T12:46:06Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чукурна О. П. Антикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі України / О. П. Чукурна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 36. - С. 190-196.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/758 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|