Запис Детальніше

Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці
 
Creator Девяткова, Ю.О.
 
Description Стаття присвячена питанню підвищення ролі маркетингу на будь-якому підприємстві, у зв’язку з тенденціями глобалізації і перенасиченням ринків товарами і послугами. Описано такий напрямок маркетингової науки як
маркетинг, орієнтований на вартість, і
можливості його застосування на практиці. The article is devoted to the question of
increasing role of marketing at any
enterprise, in connection with the tendencies
of globalization and overproduction of
goods and oversupply of services on the
market; given description of such trend in
marketing science as value-based marketing,
and possibilities of it’s application in
practice.
 
Date 2013-12-07T16:25:46Z
2013-12-07T16:25:46Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Девяткова Ю. О. Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці / Ю. О. Девяткова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 332-335.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/776
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет