Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці
|
|
Creator |
Девяткова, Ю.О.
|
|
Description |
Стаття присвячена питанню підвищення ролі маркетингу на будь-якому підприємстві, у зв’язку з тенденціями глобалізації і перенасиченням ринків товарами і послугами. Описано такий напрямок маркетингової науки як маркетинг, орієнтований на вартість, і можливості його застосування на практиці. The article is devoted to the question of increasing role of marketing at any enterprise, in connection with the tendencies of globalization and overproduction of goods and oversupply of services on the market; given description of such trend in marketing science as value-based marketing, and possibilities of it’s application in practice. |
|
Date |
2013-12-07T16:25:46Z
2013-12-07T16:25:46Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Девяткова Ю. О. Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці / Ю. О. Девяткова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 332-335.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/776 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|