Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Ілляшенко, Наталія Сергіївна Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
інновація
инновация innovation маркетинг маркетинг marketing мотивація мотивация motivation підприємство предприятие enterprise ресурси ресурсы resources споживач потребитель consumer |
|
Description |
Запропоновано систему управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Розкрито її основні аспекти та принципові відмінності від існуючих систем управління. Запропоновано ієрархію принципів в рамках даної системи управління. Удосконалено механізм управління підприємства за рахунок його адаптації до концепції інноваційного маркетингу.
Предложено систему управления предприятием на основании инновационного маркетинга. Раскрыто ее основные аспекты и принципиальные отличия от существующих систем управления. Предложена иерархия принципов в рамках данной системы управления. Усовершенствован механизм управления предприятия за счет его адаптации к концепции инновационного маркетинга. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-28T12:34:13Z
2011-02-28T12:34:13Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу [Текст] / В.В. Божкова, Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.117-122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3375 |
|
Language |
uk
|
|