Запис Детальніше

Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject інновація
инновация
innovation
маркетинг
маркетинг
marketing
мотивація
мотивация
motivation
підприємство
предприятие
enterprise
ресурси
ресурсы
resources
споживач
потребитель
consumer
 
Description Запропоновано систему управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Розкрито її основні аспекти та принципові відмінності від існуючих систем управління. Запропоновано ієрархію принципів в рамках даної системи управління. Удосконалено механізм управління підприємства за рахунок його адаптації до концепції інноваційного маркетингу.
Предложено систему управления предприятием на основании инновационного маркетинга. Раскрыто ее основные аспекты и принципиальные отличия от существующих систем управления. Предложена иерархия принципов в рамках данной системы управления. Усовершенствован механизм управления предприятия за счет его адаптации к концепции инновационного маркетинга.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-28T12:34:13Z
2011-02-28T12:34:13Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу [Текст] / В.В. Божкова, Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.117-122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3375
 
Language uk