Запис Детальніше

Організація менеджменту знань в корпорації

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація менеджменту знань в корпорації
 
Creator Балашов, О.В.
Ступак, С.М.
 
Description У статті визначено роль менеджменту знань (МЗ) як критичного елементу культури навчання та фактору створення конкурентних переваг. Уточнено термін „менеджмент знань” як стратегічного активу – каталізатора синергійного ефекту, за необхідної умови урахування контексту. Визначені бар’єри на шляху забезпечення ефективності МЗ. Розроблено моделі організації основних потоків корпора-
тивних даних та процесної організації МЗ.In this articles the role of knowledge management (KM) like a critical element of organizational learning and a factor of competition preferences creating isdefined. We have cleared the definition of KM, as a strategic active, catalizer of strategy effect, under necessary condition of context needed.
Barriers of KM efficiency supplement are
defined. Models of the main corporative data
flows organization and KM process organization are developed.
 
Date 2013-12-09T08:43:02Z
2013-12-09T08:43:02Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Балашов О. В. Організація менеджменту знань в корпорації / О. В. Балашов, С. М. Ступак // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 37. - С. 169-176.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет