Організація менеджменту знань в корпорації
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація менеджменту знань в корпорації
|
|
Creator |
Балашов, О.В.
Ступак, С.М. |
|
Description |
У статті визначено роль менеджменту знань (МЗ) як критичного елементу культури навчання та фактору створення конкурентних переваг. Уточнено термін „менеджмент знань” як стратегічного активу – каталізатора синергійного ефекту, за необхідної умови урахування контексту. Визначені бар’єри на шляху забезпечення ефективності МЗ. Розроблено моделі організації основних потоків корпора- тивних даних та процесної організації МЗ.In this articles the role of knowledge management (KM) like a critical element of organizational learning and a factor of competition preferences creating isdefined. We have cleared the definition of KM, as a strategic active, catalizer of strategy effect, under necessary condition of context needed. Barriers of KM efficiency supplement are defined. Models of the main corporative data flows organization and KM process organization are developed. |
|
Date |
2013-12-09T08:43:02Z
2013-12-09T08:43:02Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Балашов О. В. Організація менеджменту знань в корпорації / О. В. Балашов, С. М. Ступак // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 37. - С. 169-176.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/805 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|