Запис Детальніше

Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
 
Subject бренд
brand
імідж
имидж
image
оцінка
оценка
рейтинг
rating
соціально-економічний розвиток
социально-экономическое развитие
socio-economic development
 
Description Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.
Рассмотрены Anholt Nation Brands Index как первый индекс оценки брендов стран. Проанализированы основные показатели уровня социально-экономического развития, в которых учитывается имидж страны за рубежом. Определена зависимость между брендом страны и ее социально-экономическим развитием. Предлагаемые меры улучшения бренда Украины.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-28T12:48:43Z
2011-02-28T12:48:43Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку [Текст] / С.М. Ілляшенко, Є.О. Голишева // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.175-181.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3379
 
Language uk