Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Голишева, Євгенія Олексіївна Голышева, Евгения Алексеевна Holysheva, Yevheniia Oleksiivna |
|
Subject |
бренд
brand імідж имидж image оцінка оценка рейтинг rating соціально-економічний розвиток социально-экономическое развитие socio-economic development |
|
Description |
Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.
Рассмотрены Anholt Nation Brands Index как первый индекс оценки брендов стран. Проанализированы основные показатели уровня социально-экономического развития, в которых учитывается имидж страны за рубежом. Определена зависимость между брендом страны и ее социально-экономическим развитием. Предлагаемые меры улучшения бренда Украины. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-28T12:48:43Z
2011-02-28T12:48:43Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку [Текст] / С.М. Ілляшенко, Є.О. Голишева // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.175-181.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3379 |
|
Language |
uk
|
|