Запис Детальніше

Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу
 
Creator Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
 
Description У статті розглянуто поняття лояльності та
прихильності, а також концепції оцінки лояльності клієнтів до послуг підприємств.
Показано 10 чинників успіху при побудові
лояльності клієнтів і виконано їх аналіз із
позицій сучасних уявлень про концепцію
партнерського маркетингу. Надано рекомендації щодо ефективного залучення і утримання клієнтів. In the article concepts are considered loyalty and commitment and conceptions of estimation of customer loyalty to enterprises services. 10 factors of success are retained at the construction of clients loyalty and executed the analysis from positions of modern pictures of partner marketing conception. Recommendations concerning the effective attract and retain customers.
 
Date 2013-12-10T12:00:43Z
2013-12-10T12:00:43Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Петриченко П. А. Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 38. - С. 321-325.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет