Запис Детальніше

Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством
 
Creator Гайдаєнко, О.М.
Гайдаенко, О.Н.
Gaidaienko, O.
 
Description У статті розглядається та обґрунтовується
необхідність в сучасних умовах прогнозування частки ринку в умовах стратегічного управління підприємством. Це дозволить розв’язати завдання оцінки можливої ринкової частки продукції в окремі моменти її знаходження на ринку, з’ясувати можливі зміни ринкової
кон'юнктури. In the article a necessity is examined and grounded for the modern terms of
prognostication of market share in the
conditions of strategic management an
enterprise. It will allow to untie the task of
estimation of possible market part of products
in separate moments of her being at the market, to find out the possible changes of the
market state of affairs.
 
Date 2013-12-12T11:31:58Z
2013-12-12T11:31:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гайдаєнко О. М. Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством / О. М. Гайдаєнко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 40. - С. 28-35.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет