Запис Детальніше

Науково-методичні підходи до визначення стратегічних напрямків конкурентоспроможності готельних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-методичні підходи до визначення стратегічних напрямків конкурентоспроможності готельних підприємств
 
Creator Кузнєцова, Н.М.
 
Description У статті розглянуто методи оцінки
конкурентоспроможності готелів, особливості їх використання підприємствами готельного бізнесу. Досліджено рівень конкурентоспроможності різних типів готелів м. Одеси, визначено три стратегічні групи підприємств-конкурентів на ринку готельних послуг м. Одеси, а також стратегічні підходи до підвищення конкурентоспроможності готелів м. Одеси.The article deals with methods for evaluating the competitiveness of hotels, peculiarities of their use by hotels. The competitiveness of different types of hotels in Odessa is investigated, three strategic groups of companies-competitors in the market of hotel services in Odessa are determined. There are determined strategic approaches to improve the competitiveness of hotels in Odessa.
 
Date 2013-12-16T06:45:26Z
2013-12-16T06:45:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кузнєцова Н. М. Науково-методичні підходи до визначення стратегічних напрямків конкурентоспроможності готельних підприємств / Н. М.Кузнєцова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 54-59.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/901
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет