Запис Детальніше

Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі
 
Creator Литовченко, І.Л.
 
Description Досліджено територіальну диференціація
економіки України по комплексу показників,
що відображають інноваційний розвиток. На
її основі запропоновано класифікацію
адміністративних областей для оцінки
потенціалу формування Інтернет-середовища
з метою ефективної діяльності вітчизняних
промислових підприємств в умовах перехіду
до інформаційної економіки. The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas
for the estimation of potential of Internetenvironment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy.
 
Date 2013-12-16T06:51:03Z
2013-12-16T06:51:03Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 76-83.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет