Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі
|
|
Creator |
Литовченко, І.Л.
|
|
Description |
Досліджено територіальну диференціація економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано класифікацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах перехіду до інформаційної економіки. The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas for the estimation of potential of Internetenvironment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy. |
|
Date |
2013-12-16T06:51:03Z
2013-12-16T06:51:03Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 76-83.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|