Запис Детальніше

Формування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовища

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовища
 
Creator Місько, Г.А.
Саєнсус, М.А.
Мисько, А.А.
Саенсус, М.А.
Misko, G.
Saiensus, M.
 
Description У статті проведено дослідження проблеми
щодо формування економічної стратегії
підприємства в умовах невизначеності ринкового середовища. Розглянуто основні
види невизначеності та надано методику
оцінки ризику банкрутства, яка є інструментом для визначення стану економічної стратегії підприємства.The article research the problem of forming an economic strategy of the enterprise in a market environment of uncertainty. The main types of uncertainty and risk assessment methodology provided bankruptcy,which is a tool for determining the status of economic strategy.
 
Date 2013-12-16T07:00:39Z
2013-12-16T07:00:39Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Саєнсус М.А. Формування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовища / М. А. Саєнсус, Г. А. Місько // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 40, ч. 2. - С. 110-116.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет