Запис Детальніше

Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Subject інновація
инновация
innovation
маркетинг
marketing
споживач
потребитель
consumer
структуризація
структуризация
structuring
тестування
тестирование
testing
якість
качество
quality
 
Description У статті розглянута методологія структуризації функції якості, яка є одним із головних інструментів маркетингового тестування товарних інновацій на етапах їх проектування і виготовлення.
В статье рассмотрена методология структуризации функции качества, которая является одним из главных инструментов маркетингового тестирования товарных инноваций на этапах их проектирования и изготовления.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-28T13:11:47Z
2011-02-28T13:11:47Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.206-213.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386
 
Language uk