Запис Детальніше

Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах
 
Creator Литовченко, І.Л.
 
Description У статті досліджено генезис і еволюція концепцій маркетингової філософії бізнесу. Розглянуто три етапи трансформації теоретичних положень. Проаналізовано чотири основних складових руху Інтернету у житті сучасного суспільства, у тому числі в його економічній складовій. Запропонована парадигма Інтернет-маркетингу, яка відповідна сучасним умовам переходу до інформаційного суспільства. The article genesis and evolution conceptions of marketing philosophy of business are studied. Three stages of transformation of theoretical positions are considered. Four major components of Internet traffic in modern society, including its economic component, are analyzed. The economic Internet-marketing paradigm in the modern terms of passing to informative society is offered.
 
Date 2013-12-16T11:34:59Z
2013-12-16T11:34:59Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Литовченко І. Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 103-106.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет