Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях
|
|
Creator |
Рулінська, О.В.
Рулинская, О.В. Rulinskaya, O. |
|
Description |
Охарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні засоби виходу із стратегічних маркетингових та організаційних розривів. Рекомендована класифікація маркетингових розривів в залежності від типу попиту. A GAP-analysis which is included in the system of methods of the strategic marketing planning is described. Basic breaks, which can be characteristic for companies which operate at the insurance market, are certain. The fixed assets of exit are described from strategic marketings and organizational breaks. Recommended classification of marketings breaks depending on as demand.
|
|
Date |
2013-12-16T11:37:48Z
2013-12-16T11:37:48Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рулінська О. В. Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях / О. В. Рулінська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 157-163.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|