Запис Детальніше

Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях
 
Creator Рулінська, О.В.
Рулинская, О.В.
Rulinskaya, O.
 
Description Охарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні засоби виходу із стратегічних маркетингових та організаційних розривів. Рекомендована класифікація маркетингових розривів в залежності від типу попиту. A GAP-analysis which is included in the system of methods of the strategic marketing planning is described. Basic breaks, which can be characteristic for companies which operate at the insurance market, are certain. The fixed assets of exit are described from strategic marketings and organizational breaks. Recommended classification of marketings breaks depending on as demand.
 
Date 2013-12-16T11:37:48Z
2013-12-16T11:37:48Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Рулінська О. В. Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях / О. В. Рулінська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 157-163.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет